daily. doings.

The daily doings of the H boys and their mama.

1 February 2010 February 1, 2010

Filed under: KG — sarahgwynne @ 20:24
Tags: ,

Aaaand, he’s back in the room! Noah started at his new Kindergarten today. We’re taking it exceedingly slowly, so he was only there for about an hour today, with me. It went okay, not great, but he’s traumatized by the previous experience. His teacher is very nice, very patient, and though the older kids are a whole new world (in the old place, N was among the older children in the “young group”), they are the ones who come right out and ask him if he wants to play. Wish us luck.

Advertisements
 

3 Responses to “1 February 2010”

  1. Katahrina Says:

    Viel Glück! Moritz ist in seiner Gruppe auch einer von den Jüngsten, das klappt ganz gut, auch wenn dort viel von Powerranger und Transformers gesprochen wird und Moritz immer zu von einem mir völlig unbekannten Mr. Jet oder so faselt … Ich dachte der KG beginnt erst im Herbst. Also doch kein Vormittagstreffen : (
    Wo ist denn der KG? Bzw. wofür habt ihr euch nun entschieden?
    Die “Tante” kommt mir so bekannt vor *grübel*

  2. sarahgwynne Says:

    Der KiGa heisst Mary Poppins, und ist im 8. Bezirk. Vormittagstreffen sind nicht ausgeschlossen, wir haben uns schon im alten KiGa an euch ein Bespiel genommen und immer wieder geschwänzt 😉
    Die Kindergärtnerin sieht aus wie Alanis Morissette. Meinst Du das?
    Bis jetzt keine Faxen, er scheint es zu mögen!

  3. Katahrina Says:

    Kenn ich garnicht, sieht aber sehr sympatisch aus! Ich freu mich wahnsinnig für euch! Und Vormittagstreffen … IMMER!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s